Helgen.

Helgen har varit riktigt bra....
Fredag - sov till halv 11, upp o sminkade mig o iväg och klippte av mig håret.. Mötte Sara och drog ett varv på stan och sedan en mysik fika. Tränade på HK, sen hem färgade håret och sen iväg till Pettessons och åt god Kina mat och lekte med Kristina.
Lördag - upp kl 8.. Inte lika kul men iväg o på långdistans i 1½ timme. hur kul som hellst. Sen hem o gjorde lite biologi och sen laga mat. Stickade lite och sen gjorde jag mig iordning för 13 års kalas. Åkte med Eva & Ulf in och vi grattade Martin och åt mat. Martin o jag busade lite och pratade tjejer. hahaha. André kom och hämtade mig o hem till Boda, film. Sov halv 11. Sliten.
Söndag- Vaknade av att mamma & pappa ville komma in i huset. Jag ville ha ägg till frukost men orkade inte vänta på att de skulle koka klart. Bra tålamod. A och jag spelade tennis. Jag ledde nästan hela matchen, förrutom när han kom iklapp. jajaj, sen tvättade vi bilar, vilade åt mat. Sen packade jag o jag o Far åkte till golfbanan....sänkte mig igen. HAHHa vad har hänt? hämntade miniräknaren hos viktor. Handlade mat och nu är jag hemma i lägenheten. Ska sticka klart vantar. Är sur för att miniräknaren inte fungerar. Hoppas någon kan hjälpa mig imorgon,,,,



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback