gs

Bra dag. Skola till 10. Satt i 5 minutert på seminariet, sen gav jag och Felicia varandra meningsfulla blickar, de blickarna sa att vi inte ville prata biologi. Så vi gick ner till cafeterian och köpte en chokladboll o satt och pratade istället. Mycket mer givande. Åkte hem och gjorde klart mitt student album. Sen kom pappa och vi åkte till, hör och häpna, Golfbanan. Ja ni hörde rätt, jag gjorde comeback på golfbanan. och vilken comeback dessutom, hela 19 poäng skrapade jag ihop på en 9-håls runda och med ett streckat hål är de ganksa okej för att vara mig. Tsss. Nu har jag tvättat min o pappas bil. Ska ta kort på min imorgon och försöka sälja den. Buuuhu. Men jag måste nog helt enkelt inse att den är en aningens för stor för mig. Haha. Får vänta tills jag skaffar familj o blablabla.

Nu skulle egentligen A kommit. Eller hans kulle ´kommit kl 2 först, men de blev sedan 4, som sedan blev 5 och nu är klockan 7... hmmm. Jaaa endel kan helt enkelt inte passa tiden eller så är han upptagen med annat.
hur som hellst ska jag krypa ner under en filt och sticka. Det låt inte alls tantigt. Men jag giller´t.

Mvh / Kristin den store golfaren. HAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback