gf

Dagen idag. Upp kl 6 o gjorde mig iordning. Fick dra A upp ur sängen. Han är inte lika morgon pigg som jag. Fick åka i racerfart till Arvika. lite sena. Skulle lämna blod 07:40. Kom dite senare men de gjorde inget. Lämnade mina 4,5 dl blod och sen gick jag upp till bilen. Den promenaden var jobbig. Man blir sliten när man lämnat blod. Mötte A när han sutat skolan o skjutsade han till tåget. Sen lite mer ärenden på stan. Micka kom och vi drag varvet runt Arvikas affärer. Dagens inköp: 2 block & 2 stickgarn. Sen lunchade vi med Lottie på Jenny´s. Prata o hade det trevligt.
Åkte hem för att plugga matte. Men jag blev akuttrött och sov i 2 timmar. Helt slut, fortfarande jätte trött.
Hoppas de beror på att jag lämnat blod. för har fan inte tid att vara sjuk nu.
Har mattedugga på fredag. Help.

Nu ska jag se om min mor kommer så vi kan åka till Borlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback