frweio

Ännu en vecka i stora stdaen har flugit förbi. Trivs med och mer. Börjar få in lite rutiner, man går upp. Äter frukost, tar bussen till torget,m byter buss. Kommer till Universitetet och tjötar med Sanna & Felicia. har matte, fysik eller biologi..Slutar med föreläsningarna kl 12, sitter kvar o pluggar med andra (som är lite smartare o kan hjälpa mig) till 3. Sen hem o träna. Sen består kvällen mest av plugg. Tur att jag tycker det är ganska kul att plugga annars skulle jag dött på fläcken.
Fast synd att man läser allt som man hatar mest av allt. Men, som Felicia så fint uttrycker det. Man måste tänka positivt, Matte är ROLIGT. Matte är ROLIGT. Jaaa vi försöker iallafall att få det till att det är roligt.
Men fysiken är iallafall inte så hemsk. Våran lärare lär oss hur mycke densitet det är i sprit och kastar ägg på oss.

Nu ska jag plugga matte. Som jag älskar så.

Imorgon far jag till Borlänge. Hälsa på min kära storasyster.

Puss

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback