zxc

Kristin är mycket trött, mätt o har liiite dåligt samvete. Det är nämligen så att min kära pojkvänn har kommit på besök, i hela två dagar. vet inte vad som flygit i honom, han som tyckte de va såååå jobbigt att åka den låååånga vägen hit förr. Men jag klagar inte, får sälskap. Igår lagade han tilloch med mat åt mig, o för dom som känner mig innebär det att jag inte åt knäckebröd till middag utan varm god mat. Snällt. Idag när jag kom hem från skolan, va disken borta o lägenheten städad. Undra vad han vill ha av mig nu?
Iallafall resulterar det alltid som när man umgås med Mr A att vi köper godis, eller han plockar i och jag säger att jag inte ska äta. men sen när han plockat i 100 kg godis så sitter jag o smockar i mig alldeles för mycke för vad  min mage tål.
+ att jag inte har tränat på två dagar. Usch o fy o blä på mig.
Får ta igen detta.

Imorgon är det torsdag, ska hem till skogen. På fredag är det fest, Jeppp, Sara o jag ska shakkkaaaaaa.
Inte fel alls.

nej ska pussa på A.

Hajs


Kommentarer
Postat av: syster

hej syrr.

Din bokmal!!

A är snäll.

Varför har du så konstiga rubriker?

Det är svårt att läsa på svart bakgrund, eller så är jag trött i ögonen.

hej då

Postat av: syster

hej syrr.

Din bokmal!!

A är snäll.

Varför har du så konstiga rubriker?

Det är svårt att läsa på svart bakgrund, eller så är jag trött i ögonen.

hej då

2008-10-22 @ 21:11:15
URL: http://richardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback