twer

Japp då var de lördag. veckans skönaste dag. Sitter och pluggar för fulla muggar. Känner mig faktiskt måttligt duktig.
Går igenom alla matte exempel i boken, läser alla sidor till biologin och kollar igenom fysik labben vi gjorde i torsdags.
heeey, jag är duktig. Ska plugga fram till kl 3, sen ska jag lägga ner allt som har med plugg att göra för helgen.
Ska åka till Challa och spendera en kväll där. Imorgon är det kalas för Kajjan.
Mormor, morfar, farmor o farfar, musinen maja med föräldrar kommer tror jag.
Sen är det slut på söndagen och jag ska återigen bege mig till Karlstad för en ny vecka med massa plugg.
men under veckan kanske vi ska ha Hipp Hipp kväll hos skåningarna. det ser jag fram emot. Tssss.

Nästa helg ska jag försöka se till så la famila kan ses, herregud känns som vi inte varit tillsamans alla 5 sen Rhodos. (lite lätt överdrivet kanske men ändå) Saknar dom iallafall.

nej hejsan hoppsan min rast är över och min mattebok saknar mig.
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback