sfd

Helgen är snart över. Igen. de går fort!!
I fredags var det middag på taket med alla vänner. Gott gott.
Sen förfest hos Sara med the old gang. Mycket trevligt.
Pratade skit, drack vin och skrattade. Jaa de va kul.
Har ju inte sett dom sen studenten nästan. Så de va riktigt kul o se alla.
Sen kom A, han hade inga vänner. Så jag fixade in honom som extra gäst på
våran tjej fest. och när man inte är van o festa med eliten så kan de vara tufft.
Vilket resulterade i att A blev full. Hahaaa. jätte full. Jag tyckte det var ganska komiskt
eftersom det alltid är jag som blir sån. Dock inte den här kvällen.
Kom till Tiki, mycket folk. Men efter en stund så fick A nog, så vi tog taxi hem.
(jag är snäll som överger dansgolvet för min pojkvänns skull)
Han som körde taxin var rolig. Tur eftersom A fick hoppa ur taxin X antal gånger.
Haha. Kom iallafall hem till charlottenberg och sov som två klubbade älgar.

Igår var det inte lika roligt för A. Men men, de är sånt som händer. När man umgås med oss.
Kom hem o åt mammas mat och slappade i soffan med en godispåse. Gott.

Nu ska jag iväg på släktkalas. Kul kul. Får mat iallafall.
Bilder kommer sen, måste kila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback