Plugg,plugg.

Så var man uppe, fastän mina ögon hellst av allt vill sova lite till.
vaknade kl 9, har ätit frukost osv. Nu pluggar jag biologi.
Snart tenta upptäckte jag. Gulp. Jag önskar att jag gick i 3:an igen.
Att man klagade över tommys prov, nu är jag glad att han gav oss så långa prov.
Nej man ska inte klaga, jag har själv valt detta året. trots varningar. heehe.
Men de är bara att bita i det sura äpplet som dom gamla säger.
Ikväll är det förövrigt fest. Haaa, ska bli kul. Länge sen jag såg fram emot att festa.
Men ikväll är de alla alkisars kväll. Vi är återförenade.
Haaa ska bli skojj skojj skojjj.

nej, antrar att de är bäst jag återgår till mina abiotiska & biotoiska faktorer. annars kommer jag få dåligt samvete.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Moa

Ikväll blir det som förr, och vi gillar´t!!!

2008-10-24 @ 11:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback