Onsdag

Mattedag. Från halv 9 till 2. Mjooo min hjärna är trött. Har suttit och skrivit biologi sen jag kom hem. Snart klar nu ialafall. Skönt, bara lite summeringar osv som ska in i rapporten. Ska göra lite fysik innan jag drar iväg till livskraft.
OM jag överlever vägen dit, har nämligen inte något ljus på min cykel eller någon reflex. Har kommit på vilken bra uppfinning det är! Men men, ska ta och fixa det någon dag.

Imorgon ska hela klassen spela bowling och sen gå ut på studenttorsdag. Haha, Helena & jag är taggade.
Bowling kanske blir en utmaning, har spelat det en gång i hela mitt 18 år och 11 månader liv.

Nej, nu ska jag återgå till min rapport om hedenskogar och podsoljordar. Kul det låter väl? =) Hohoho


Kommentarer
Postat av: Carro

Visst är det roligt att träffa nya friends? Ja lever på moln, typ :)men du kicki.. ja kommer hem i eftermiddag. kan vi inte ses någon gång i veckan? imorrn när du är bakis kanske ? :) Pusss saknar diiiig :s

2008-10-09 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback