nifds

Lite lätt dålig dag. Hoppas den snart blir bättre.
Gick upp kl 9 o pluggade matte. Har precis bytt till biologi....
Mitt liv är roligt. Ska packa ihop alla grejer nu.
Åka till Arvika och fixa nytt bankkort, sen till tandläkaren och iväg till Karlstad.
Där ska jag plugga lite mera och sen träna.
Ikväll blir det väl mera plugg och tv.
Men imorgon kommer Moa på besök.
Det ska iallafall bli kul....

Positiva jag. skulle behöva min positiva klubb idag.
(bestående av mig och Felicia. Ja vi försöker iallafall)

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes,jag och svampen will be there..jag har skvaller att bjuda på oxå:) Carro skulle va kul att kika in hos med!! Ses imorgon fröken possitiv!!

2008-10-27 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback