Måndag

Mycket bra måndag, Matten var väl kanske inte det roligaste, men nu fattar man iallafall ett av var tionde tal. Wooho de går frammåt med mina hjärnceller.
Satt i skolan till kl 1, tog 3;an hem och satte mig o pluggade matte & fysik till kl 5, på med träningskläderna och mötte upp Carro. Cyklade till livskraft och steppade loss så svetten sprutade. höft vickningarna var med också (:
Sen gymmade jag en sväng, orkade inte speciellt mycket pga passet innan men körde en halvtimme.
Hem och duscha, gjorde en sallad tills imorgon och sen pluggade jag lite matte igen.
Älg jakt hemma och fick rapport av pappa: 3 älgar skjutna idag. Hhehe.

Nu ska jag krypa ner i min mjuka goa säng och drömma mig bort från matte tal och fysik samband.

Först ska jag ringa och tjata hål i öronen på A, bara för att.

Puss

Kommentarer
Postat av: karin

Nu vet framför allt carro vad en rinktig vänn är (det visste hon redan, men nu ännu mer...). Tack så mycket för din fina insatts på natten. Mamma till carro med de orakade benen. TACK

2008-10-15 @ 10:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback