lördag.

haft en jätte bra lördag. Gick upp och pluggade 2 timmar., kände mig duktig. Biologi & Fysik.
Sen tog jag o mamma en springtur på en timme. Skönt. Duschade och sen kom kusinen Martin så vi pratade lite.
Fick medelande av Elin och hon frågade om jag var sugen på fika. Jajemännsan åkte in till stan o upptäckte att sunday stängde kl 4. Så vi köpte en kladdkaka från konsum och åkte till Lottie. Satt o pratade skit, skönt att se dom.
Känns bra o umgås med sina bästa vänner.
Nu är jag hemma och har vinkat av mor o far som ska på fest, eller middag heter det tydligen när man är vuxen.
Sj väntar jag på André, hans 10 minuter är väldigt långa. Det där med killar och passa tider är tydligen ingen hitt.
ska bada bastu, bubbla och äta mat. Jooo en helt okej lördag.
Sen när mamma & pappa druckit klart sitt vin får vi väl hämta dom.

Nu måste jag kolla så bastun är på g.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback