kalajs.

Nu har jag kommit hem från 80 års kalas. Tänk att leva så länge.
Men Farmor har hunnit med mycke hon. De var kul, se kusinerna.
Ser dom inte för offta. Och tittade på kort från när pappa & hans syskon var små.
Hahhaha skrattade ihjäl mig åt pappas lugg. åÅ de va kul.
Nu sitter jag o pluggar matte. Pust & stön. Men har lite dåligt samvete över att jag inte pluggat sen i ferdags.
Så man får bita i det sura äpplet.
Är ledig imrogon. Ska iof gå upp tidigt och plugga. Sen in till stan och till tandläkaren
Och fixa nytt bankkort. eftersom jag tappade mitt i ferdags. (klantigt)
Sen ska jag hem o packa, plugga och åka till Karlstad. Om jag inte stannar en natt till här
hemma. Så skönt att vara här.... Fast skönt att ha sitt eget också.

nej. du ska jag faktorisera lite tal. Jag ska klara det här...

Kommentarer
Postat av: soofii

tss, det var det som ditt meddelande handlade om alltså, kortet. fattade ingenting just då :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback