jnikl

Dagen har svischat förbi, igen. Varför går de så jäkla fort för. Iallafall så har jag hunnit med att plugga biologi & matte, en liten stund iallafall.. Sen lagade jag lunch åt mig o pappa, vi drog ut till goolfbanan o spelade. sista 5 hålen var det match, en match som slutade 5-0 till mig. Bara måttligt road. Haha.
Sen hem, mamma ville springa, jag följde med. 5 kilometer fick det bli. Hälsade på farmor o farfar en stund. Farfar hade som vanligt problem med datorn, problemet var att det dyker upp en tjej på datorn hela tiden sa han. Jag lyckades fixa detta, min kusin Martin hade bytt bakgrund till amanda jensen. Farfar tyckte inte det var nått vidare att ha henne som bakgrund på sin dator. Hem och mamma, pappa o jag tog en bastu.
Nu väntar jag på mat. Sen ska Kajjan få paket. Lyckost henne. Snart ska jag också få paket, för jag blir snart 19.
Fränt, min tandläkare sa att man var vuxen när man var 19 år. Är mycket skeptisk till detta.

/ Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback