Fredag

Igår var kul, bowlingen var kanske inte min grej precis. Hahaha. Men kul var det. Tyvärr hände en liten grej, Vi stog utanför systemet och förhandlade lite. 2 securitas såg eventuellt detta, vi gömde oss på en annan affär och en securitas man följde efter oss och spanade på oss genom skyltfönstret. Vi rymmde till bilen. Men de som köpte fick en utskällning och lämna tillbaks allt. Det hjälper inte att man är 18 år och man får dricka lagligt när man inte får köpa nått ändå.
Men vi fixade öl på annat sätt. Så dom där securitas kan ju bara ta sig.
Sen åt vi pizza med klassen, drog till Helena och spelade öl spel. Hahaha, både det ena och det andra kom fram.
Men kul hade vi. Sen Arena, drog hem vid halv 12. André & bergman sov i lägenheten.
Väckte dom en aning. Sov gott brevid A.

Nu är jag hemma och har vilat étt par timmar. Nu sitter jag på en fredagskväll och pluggar matte. Yeeej, vilket kul liv jag har. Men jag ska klara detta. Har hittat min skola nu, jag ska bli norsk. Hahhahaa


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback