fredag

Igår hade jag en hård dag. Hade matte från 08:30 - 12:00. Sen lunchade vi en halvtimme.
Sen satt jag, Felicia & Hanna Maria kvar o jobbade. de andra två trtöttnade och åkte hem.
Jag däremot hade lovat mamma att jag skulle stanna kvar o ta med henne hem från universitetet.
Så där satt jag til kl 4 och pluggade matte. men jag lärde mig riktigt mycke på dom där timmarna.
Så de var bra. Sen gick vi på stan. Mamma köpte 3 klänningar åt mig (: det var roligt. Men sen blev jag trött på att gå i affärer.....Åkte hem och åt kvällsmat. sen bums i säng.

Gick upp kl 9. frukost o sen har de varit matte tills nu ungefär. Har iog hunnit sett One tree hill och duschat osv.
Men ska sitta ett tag till innan jag åker in till stan o ska springa lite ärenden.
Sen stepp halv 4-halv 5. Sen hinner jag plugga lite innan jag ska träffa mina kära vänner hos sara.
En fullspäckad dag.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback