fds

Nu är man hemma i skogen igen. Skönt.
Hade biologilabb, bakterier prover gjorde vi. Jag gjorde lite fel, men som sagt, är nog ingen biolog.
Åkte hem, sprang en tur, kännde mig som en stor fet elefant efter allt godis jag o A smällde i oss igår.
Sen hjälpte jag Farmor o farfar att kratta en stund. Kom hem och lagade lax-pasta. Gött.
Sen blev jag akut mätt och trött. La mig i soffan och såg på film, jag grinade som en 3 åring.
Seriöst stört grinade. Jaaa de va en bra film.
Sen pluggade jag lite, men betoning på lite. Lagade köttfärsås som jag nu fryst in.
Sen badade jag bastu & bubbel. Skööööönt. Fast varmvattnet tog slut så jag fick gå in o tvätta håret.
Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.....
Hmmm.

De märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback