xcz

Min lediga dag har sett ut såhär: upp halv 10 (skulle egentligen gått upp halv 9, men jag var för trött). Pluggade till kl halv 1, tog en springtur på en timme. otroligt skönt att få rensa huvudet. hemma och färig duschad kl 2. plugg. Lunch kl 3. Sen plugg plugg plugg till kl 6, mamma kom och hälsade på. Hon köpte en kinapuff choklad till mig. Behöver söcker rus nu.
Och nu sitter jag och pluggar igen. Ovanligt? näpp. Men tänk vad jag lär mig nyttiga saker. Hör ironin mina vänner, hör ironin. Men nu ska jag koka mer kaffe för att hålla mig vaken genom evolution kapitlet.
Happy happy life. Men på fredag när tentan är gjord, då ska jag hem, få paket, äta god mat, min syster kommer hem och pussa på A. Sen på lördag ska jag åka på spa med mamma och kajsa. Ska bli jätte mysigt och skönt.

nej Gissa vad jag ska göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback