Torsdag.

Skön dag idag. Började kl 10 med biologi B, tråkigt värre så jag ritade ungef'är hela lektionen.
Sen satt vi och pratade o lunchade, pluggade lite. Jag tog en tur på stan, köpte lite paket till frida
Sen fixade jag en ny kedja till halsbandet jag fick av André. Köpte en peelingkräm tills på lördag.
Kom hem och städade köket. Sen plugga. Nu känner jag att de börjar göra ont i min hals :/ precis så de gör innan en riktig förkyldning kommer. Så får se om jag vågar mig på RPM ikväll.
Igår var André här, åt dundergod pizza (jag syndade och åt slusk mat på veckodagar) Men jag firade att jag klarad tentan (en ursäkt iaf). Sen hjälpte jag han med matte, eller jag briljerade och kunde alla tal och när han inte förstog så var jag så glad över att jag äntligen förstår mig på matte så jag fortsatte räkna utan hans invändningar. Hahha jag är en bra lärare.

ska göra uppgifter på Kapitel 3 i kemi, vi är på kapitel 6.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback