sova sova

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Inte speciellt trött. Blev piggelin efter träningen förrut. Svettigt värre.
Men imorgon ska jag vila, mina ben är helt slut. Så de passar ju bra att A kommer imorgon, ska på stan o shoppa upp mina födelsedags pengar. Hiohoho. Sen köpa pepparkakor. Har varit sugen på de hela veckan ( dvs. i två hela dagar)
Sen ska jag briljera och hjälpa honom med matte. Tsss.
Ska försöka sitta kvar i skolan lika länge som idag, va bra. Man fick mycket gjort och slapp så mycke när man kom hem, eller man fick inte så dåligt samvete över att man inte gjorde nått.
Längtar till helgen, på fredag ska mina kusiner (eller 2 av 10) Komma och leka. På lördag ska mormor o morfar, farmor o farfar komma o ha kalajs. Och på kvällen kommer mina vänner (IIiiiiIIiii) vi ska bada bubbel, äta godis, basta, äta mat, se på film och prata skit. Mucho gusto.
på söndag ska jag väl plugga lite o sen åka hem hit igen. Kanske få dra en movie med Carro? Va ju inte igår...

näe, ska sova. Ska ha fysik med tråk-hans imorgon. USCHHHH. Men ska försöka lyssna den här gången, phu i alla fall de första 10 minutrarna av 3 timmar.....

Kommentarer
Postat av: CärråCärrå

miss uuuu sambon

2008-11-20 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback