Söndag.

Helgen är över, eller den här dagen är iof kvar.
Igår var de mini spa med vännerna. Skönt, sen mat o film.
Fick paket, mycket fina saker. Dom kan allt dom.
Vi åt kycklingpaj, godis, chips, o tårta. ja men man ska inte vara nyttig på helgen
Idag vaknade jag halv 10. Åt frukost sen har jag pluggat kemi tills nu.
Mormor o morfar kom och snart kommer farmor o farfar också.
Mera paket. Huhuhu.

Ikväll ska jag hem igen. eller hem o hem, Hem Nr. 2...
Imorgon är det skola igen. Pust o stön..

        

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, med min otroligt mogna fantasi så ser det ut som att någon har kissat i badkaret :P

2008-11-24 @ 09:31:14
Postat av: Kristin

Hahahaha. Jo men jag gjorde de innan de andra kom. Men säg inte till nån ;P

2008-11-24 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback