Skoldax.

Nu ska jag snart ta min enorma väska och gå till bussen. Förtår inte hur jag kan få med mig så mycke grejer.
Men iallafall så ska vi ha Kemi, pust. Men det är därför jag har målarpennor, så att jag kan måla. haha.
Sen ska jag ta tåget hem till Arvika. Förtsår inte riktigt men min käre pojkvänn har fått för sig att vi ska bowla??
Jaaha, jag får väl helt enkelt ställa upp.
Sen kommer Frida och Martin (kusiner) och deras föräldrar och ska äta mat o tårta.
Martin kommer nog tjata till sig att se på gamla filmer från när vi var små.
På lördag ska jag ha myspys med Sara, elin o micka. Bada bastu, bubbla, äta mat, godis, se på film o prata skit...
japp de blir nog en bra helg detta.

nej, oooups tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback