orklös.

Just nu känner jag för att inte böra absolut något alls.
Eftersom:
1. Jag sov dåligt i natt, va nervös och rabblade matte regler i huvudet.
2. Hade Matte tenta från 08:00 - 11:30. Det är 3 ½ timmes matte. Jobbigt.
3. Sprang runt på stan o bytte en klänning + lite annat
4. väntade på bussen i ca 100 år , den va sen.
5. Lagade mat
6. Städade hela lägenheten. Till och med mamma skulle bli nöjd. Min garderob är tilloch med i ordning.
7. Har pluggat biologi. Eller satt lappar på sidor. Köpte fina små lappar o ha på sidorna. (nörd)

Nu ska jag vila, eftersom jag har varit duktig.
Sen ska jag iväg o steppa. Skönt.

Imorogn kommer pappa o ska fixa min lampa, sen ska va bryta upp mitt cykellås. Haha.
Måste även tacka pappa för min braiga damsugare.
/ K.Richardson

Kommentarer
Postat av: Cärro

min prutt!!!!!!

2008-11-03 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback