Onsdaaag

Igår var vi i skooolan o hade tråk fysik med tråk hans. Jag klarar inte av o lyssna på han. Han har så enformig röst så de är inte sant. Satt kvar o pluggade lite efter. Sen åkte jag hem o hämtade träningskläder, mötte Hannamaria & sanna på stan. Shoppping, (fick ju pengar av Csn) Jag köpte 2 tröjor o ett par skor. Jaaa, och jag klarade det utan mamma.
Ännu ett tecken på att jag börjar bli vuxen. hahaha. Nej jag köpte 2 par skor, ett var vinter skor o ett par gula pumps. Har letat efter såna hela sommaren o när de bara kostade 100 kr så slog jag till.
Sen gick jag o tränade Bodyattack. Helt stört jobbigt, mina ben är inne i en svacka och är tröttare än tröttast.
Men överlevde. Sen hem, packa o sticka o sova.
Idag hade vi sovmorgon till kl 10. skönt, tog bilen till skolan o hade biologi. Inte speciellt kul. Men de va bara 2 timmar så,
Sen åkte jag hem. eller till charlottenberg. Hade tänkt åkt hem till boda men efterom mamma o pappa är i egypten så kändes de lite ensamnt. De rinde förövrigt precis nu o satt på resturang med 24 grader varmt. pappa va nöjd för han o Dan hade spelat golf o dom hade jätte fins golfbanor. Mamma var nöjd för hon hade snorklat med massa fina fiskar och solat.....Som sagt, jag är inte alls avundsjuk!!!

Nej jag får ju faktiskt vara i challaberg, tjaaa de är inte fy skamm de heller. haha.

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback