Matteeeee

Jag pluggar, pluggar och pluggar. Men för första gången i mitt liv så förstår jag på mig derivator & linjära funktioner.
Så plugget har väl äntligen gett resultat. Tyvärr börjar ett ntytt orolsmoln komma in, biologi. Hur i helvete ska man plugga in 300 sidor om organismer och sjöars ekosystem. Ajja, de löser sig, löser det sig inte så kvittar det.
Nu väntar jag på att mamma ska bli klar så vi kan gå ut o springa i det fina väder.
Jag är på bra humör. Även fastän jag sitter med näsan i matte böckerna.
Solen skiner, det är frost på marken. Ska ut och springa i den goa luften. Sen komma in och ta en varm dusch.
Sen åka till Challaberg och hälsa på.
Det braiga humöret kanske sitter kvar från igår. Tycker om att ha prata skit och skratta så man får ont i magen.
Speciellt med dom dära små filurerna till vänner jag har.
        
Me like er.


På med löparskorna. här ska ut o kutta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback