Måndag

Började halv 9, Kemi. Va så tråkigt att öronen nästan ramlade av. Åkte hem o åt  paj. Va gott.
Mötte Felicia och vi gick hem till mig och pluggade lite.
Kl 5 tog vi bussen till stan. Hon gick hem och jag gick på träning. Va helt borta idag, länge sen jag var så borta under ett träningspass. När alla andra gick åt höger gick jag åt vänster, när de hoppade stog jag still och sådär höll de på i en timme. Tränaren frågade till ocvh med under passet hur de gick o skrattade. Ja de gick inte så bra.
Tog bussen hem, de har snöat hela dagen och sen är det svin kallt, jag vågade inte cykla.
Kom hem o slängde i mig mat, helt stöööört hungrig.
Nu ska jag plugga lite kemi och se på färjan, tydligen får Håkan ragg. haha.

Mamma & Pappa hade kommit fram till egypten, de var varmt. Här är det kallt. Tack snälla föräldrar för att ni lämnade mig i ett sånt här kallt land........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback