livet som 19-åring

Måste säga att livet som 19 åring började bra. Jag hade en jättemysig födelsedag med mamma, syrran och André.
Massa mat, tårta och PAKET. Massor med paket, jag tror minsann jag är lite bortskämmd.HUhuhugu.
Sen i lördags så bar det iväg till Spa i sunne. Hur skönt som hellst. Tränade massor, badade, bastade, slappade, åt tonvis med mat. (god mat förövrigt). Idag solade vi ( jag ser ut som en kräfta) Och jag och kajsa badade kurbad.
Sen kom vi hem till K.stad. Kajjan tog tåget till borlänge och jag o mamma fixade lite i lägenheten.
Sedan hon åkt har jag läst ut en bok av dom 5 jag fick, och stickat. Pratat med André. Målat naglarna och nu ska jag krypa till kojs snart. Kemi imorgon, och får reda på Matte tentan :S nervööööst.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback