kul dag.... näee

JObbig dag idag. Hemskt att gå upp ur sängen, trotts att vi hade sovmorgon.
KOm til skolan, Pust & stön....Fysik. med Hans. Ja de låter lika tråkigt som det var.
Iställe för att lyssna bråkade jag med felicia och skrev upp telefon nummer i min kalender.
Kul.
Men vi överlevde även denna lektion. Åt mat och insåg att vårat plugg humör försvunnit.
Vi åkte hem. Pappa har precis fixat min lampa. Fönstret & brutit upp mitt cykellås. Bra snäll han.
Så nu kan jag vara miljövänlig & cykla till träningen ikväll. Måste fixa ljus på cykeln dock.
Jag håller just nu på att sammanfatta min biologibok. den är på ca 300 sidor.
Har sammanfattat till sid 8. Bara lite kvar......................


PUST & STÖN. Just nu är plugg livet jobbifgt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback