jasl

Så var det lördag igen.... Igår gick jag upp extreeemt tidigt. 10 i 6, sen tog jag tåget från charlottenberg till Karlstad. Felicia kom och mötte mig på tågstationen och vi åkte till skolan. På bussen mötte vi helena och sanna. Jag har inte skrattat så mycke på länge som på den bussresan. Roliga små filurer de där.
Hade kemi och det var inte alls kul. Fröken var tråkig.
Kvart i ett tog jag tåget tillbaks till Charlottenberg. Åt lite mat och vilade en stund.
Sen åkte jag & André in till stan. Han skulle vara med o spela cup.
Jag mötte viggan och vi tog en pizza och prata skit. Kul. Länge sen vi lekte.
Sen så kollade vi på fotboll, ingen av oss var väl sådär jätte intresserade men jäklar vad tiden går fort när man dricker kaffe. 4 koppar kaffe fick vi i oss. Man blev nästan lite hög på koffein. på slutet när viggan åkt hem hittade jag Lina & Emma. Satt och tittade på de sista matcherna. Eller tittade och tittade, vi var så trötta att vi fick hålla upp ögonen för att överhuvudtaget se något!!!
Kom iallafall hem tillslut. Somnade som en stock.
Vaknade 11, André som inte är lika morgonpigg som mig ville inte gå upp då. Jag duschade och pluggade till halv 1, då orkade han upp och jag fick frukost.

Nu ska vi snart åka till Gunnarskog och hälsa på mormor o morfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback