Hurra hurraa hurraaa

Min födelsedag ser ut såhär: Upp kl kvart i 7, nervöööös. Gjorde min iordning åt frukost. hämtade felicia och körde iväg till skolan. Tutade tilloch med på en bil, hahaha han va dum. Kom flåsande in i tentasalen. Satte mig på min plaats, och skrev och skrev och skrev. kvart i 11 var jag klar. Nöjd och belåten. Sanna och jag satt och diskuterade om vad vi skrivit på varje fråga. haha. Sanna har förövrigt gett mig min enda present idag. Ett grönt äpple med snören runt om. Söt.
Men får väl lite fler snart. Hämtade Kajsa och hon bjöd mig på lunch, räksoppa. Mummms.
Gick på stan och kollade läget. Även bergvik. sen hem.
Kajjan och jag  låg i soffan och vilade våra trötta fötter och såg på tv.
Nu ska de snart bli mat. & PAKET. Jaa, trotts att jag är 19 och numera väldigt mycket mera mogen än igår, så tycker jag att det är kul o få paket. Huhuhuhu.

Hajs

Kommentarer
Postat av: sofi

GRATTIS! :D

Postat av: Lotti

GRRRATTIS Älsklingen! Hoppas allt är bra med dej:) miss u allready.. Puss å kram

2008-11-15 @ 15:30:07
Postat av: Anonym

GRRRATTIS Älsklingen! Hoppas allt är bra med dej:) miss u allready.. Puss å kram

2008-11-15 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback