Home.

Jag är hemma. Eller hemma o hemma, i challaberg. Men de är typ samma sak.
Igår hade vi hipp hipp kväll hos skåningarna, med mat, sockerkaka och godis. Inite fel.
Blev inte så mycket hipp hipp eftersom de var bara jag + hannamaria & pelle som tyckte det var kul
Så vi spelade Tp ist. Börjar bli tradition. Åkte hem packade ihop och tog bilen till skogen.
SKönt att sova i min säng. Med elis bredvid mig. Gick upp halv 9 och började plugga biologi.
Tog en springtur. Sen hämtade jag André i arvika. Vidare till Challa. Vi har pluggat,
eller jag har. Han pluggade inte direkt....Och jag har inte prov imorgon som vissa andra.
Jaja, sen har jag spelat the sims. Bara för att de funkar på min dator nu. IIiiiIiiiii.
Har även gjort lite kemi. Duktig.
Imorgon ska jag göra en hemsk sak, något jag aldrig gjort förrut. Skolka. HAhaha.
Det kan ju inte ens kallas skolk, eftersom föreläsningarna är frivilliga. Så jag ska vara
hemma och plugga på tentan inför nästa vecka, istället för att ha kemi.
Jag är en dålig människa. Dålig dålig. Men Sanna skulle be för mig och om jag var snäll skulle jag få se på hennes anteckningar så jag kanske överlever. Annars snor jag Helenas, Hannamarias eller Felicias. Jaaa många alternativ, någon måste jag kunna charma.

Nej, min käre pojkvänn har försvunnit. Får gå och leta efter honom. Han är säkert nere och gråter för att han inte klarar av när jag vinner när vi bråkar (tack gode gud för naglar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback