GLUJB

En hyfsad dag idag. Hade Kemi imorse, va lite lätt segt, men våran fröken är ganska söt o snäll.
Sen var det en nervös lunch, innan vi fick tillbaks matte tentan. Tack gode GUD, jag klarade den. Pulsen va säkert uppe 276, helt galet nervös. Men sen efter många om o men lyfte jag på pappret och såg att det stog godkännt på den. Sanna skrek så glad blev hon över att hon klarat de, ja va nära jag också!! Hanna-Maria och jag skrev lite labbrapport innan jag åkte hem och la mig och läste bok. Är farligt att få många böcker, har inte tid att plugga. Fast eftersom jag klarade Tentanhar jag belönat mig med en pluggfri dag. Så jag läste bok, åt mandariner och min kära pojkvänn ringde och trakasserade mig ett antal gånger, men jag tycker om han ändå.
Sen när klockan blev 5 åkte jag iväg till Livskraft och steppade. Har verkligen fått träningslusten tillbaks och det är skönt.
Sen hem, åt mjölk o flingor. & knäckebröd.
Imrogon börjar jag kl 10. slutar 12. Men sen ska vi sitta kvar o plugga, lika så på onsdag.

Nej, ska se på film, mmm vore gott med pepparkakor. Måste be André köpa med de när han kommer på onsdag.

           

jaaa... just nun saknar jag mina allra bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: sara

jävligt snygga bilder du harf hittat i arkivet..inte! saknar dig med..

2008-11-18 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback