Biologipanik.

Tenta paniken har kommit. Tror de kommer bli en mycket svår tenta. Men jag pluggar och står i.
Hoppade till och med över träningen idag. Har två kappitel kvar att sammanfatta sen är jag klar med min 300 sidor tjocka bok. Sen ska jag bara lära mig allt. Men de kommer....Hoppas jag.
Började 10 idag. Biologi till halv 1. åt lunch, sen fysik. Våran lärare hade missat att vi hade lektion, men han kom lite senare. Hade lektion till halv 5. Sen handlade jag mat. O nu sitter jag och läser om det naturliga urvalet. Jaaa, de är ungefär lika intressant som det låter.
Är akut sötsugen också. Men köpte appelsiner så de får väl gå...
Den här veckan ska jag inte ha något liv. förrutom biologi.
Och på fredag fyller jag år (:  Jag blir gammal och grå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback