torsdag.

Hur kan tiden gå så jäkla fort. Man hinner inte med alls. 2 veckor kvar. 2 VECKOR!
Det är stört. Usch o fy o blä.
Har tittat igenom filosofin en sista gång. Det får vara nog nu.
Ska måla naglarna snart, ska ju faktiskt gifta mig idag! Hoho.
Ek3 bröllop. Trivsamt. Hoppas inte min partner har hoppat av. Blir ett ensamt bröllop annars.
Efter idag så är allt som har med skolarbeten, prov, läxor slut.
Då är det bara sol, slappa, vänner och fest i huvudet. Låter bra.

Ska bli fint väder hela helgen. Det är bra!! Ska få pappa och lägga i båten så man kan ta sig en tur snart.
De är inte helt fel.

Nej. skolan och mitt sista prov på Solbergagymnasiet väntar. Hohoo Önska mig lycka till.

Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Good luck ;)

2008-05-29 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback