Tlött.

Slutat jobba. Dagen gick ganska fort som tur var. Elin och jag var en anningens griniga på slutet.
Men nu är de klart iaf. behöver inte jobba under veckan heller. Hallelujuia.
Ska dock jobba under helgen. men de ska man väl klara av.

Imorgon ska jag ge blod. Jag är snäääll. Nu ska nån få ta del av mitt friska och braiga blod.
Om jag hittar dit.... Men det är en senare fråga. Har ju GPS. får skriva in blodcentralen i Arvika.

Skulle behöva springa, men jag tror inte jag orkar. Får räcka med att springa runt och dela ut mat och plocka in disk. Träning det med. Tsss.

nej. ska tvätta bilen. Den är inte svart utan grå nu. Snyyggt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad duktig du är kicki ;) ge blod, det är bra det. Ja ska också dit nu under veckan. ;) ja har käkat såna järntabletter som har gjort att ja me får hjälpa ;) så nice nice. Och vetu.. Du är en riktig bästis du ;) PÅusss sambon. Pussssssss

2008-05-05 @ 07:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback