Tlött.

Jag är trött på Kant, Berkley, Aristoteles och alla andra oviktiga gubbar. nej. Nu ska jag ha paus.
Och Skriva ORLE arbete. Oooho, fast då behöver jag pappa. Och min fader har försvunnit. Mamma ät också borta.
Mamma är hos frisören o fixar håret det vet jag. Pappa däremot vette tusan vart han är. men jag har mina aningar om att han har lockats till golfbanan...Bara en teori. Ganska trolig teori dock.
Nej. Jag får helt enkelt skita i pluggandet. Gör mig inte så mycket.
Imorgon ska jag sitta och klippa håret & färga håret och plugga på en gång. Intressant.
Ska göra test på baluppsättnig också. Ohohoo inte länge kvar.
Glad över att jag ska få gå med Carro & Tim. Snälla människor som tar hand om en överbliven sak som inte får nån baldejt. Att Carro dessutom har varit min sambo under vår tid i Bulgarien känns bra. Jaa jag kan inte komma på något som jag inte sett hos henne. Allt. Därför känns balen ganska lugn, när jag vet att de finns en preson vid min sida som kommer fisa så att alla människor runt omkring kommer gå därifrån. Mysig den där människan.

Nej. Ska se på Tv. HA de du filosofiläraren (han har så krångligt namn att stava). Inget plugg här inte.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Carro

Nog för att du sett mig i alla situationer, invändigt o utvändigt o för att vi har varit sambos jättelänge, sen 9an typ ;) haha, men det betyder inte att alla andra ska veta ;) Ok, jag är extremt duktig på att fisa på beställning, o det är ja glad över ;) det är mitt vapen! haha ;)

2008-05-28 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback