Tiiiisdag.

Hade hostatacker i natt så kunde inte sova så mycket. Trist. Satte klockan på 07:15 för att gå ner o se på One tree hill. Men de gååår seegt. atttans.
Ska plugga lite natur nu när jag ändå är uppe. varför ska man tvingas gå i skola nu? Ingen ork till skolarbete alls. Vem bryr sig om det? vi slutar om en månad, betygen sätts snart. Jaja, får väl tvinga sig att göra vissa saker.
Ska ha naturkunksap, sen till jobbet och förhoppningsvis få lite lunch. Sen jobbaa. Hinner ju inte ens tjäna några pengar på den korta stunden. Men men, vad gör man inte för att hjälpa martin att inte avlida av stress.

Är trött, förstår inte vad det är med mig. Men trött är jag hela tiden. Kanske beror på att jag inte sov så mycket inatt. Aaaa det kan vara förklaringen.

nej. fortfarande 0 bloggmotivation.

15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback