sprutad.

Jag går just nu omkring naken med brun utan sol sprayad över hela min kropp. Det är kladdigt och kliar. kan det inte torka snart!! höhö.  Det är ett test innan studenten, om man vågar sig på att göra såhär innan balen eller icke. Bättre att vara orange nu än då. Anser jag, nu spelar det ingen roll att man blir en orangefärgad zebra.
Tror dock inte att limegrönt och orange blir en så bra kombination.

Dagen idag har varit bra, började 11 och tittade på stenar i en kvart. Sen solade gänget på gräsmattan. Soft.
Filosofi; tittade på mysko filmklipp och jag drack vatten. Törstig.
Fikade i stadsparken. Sooooft. Sen drog vi ett varv på stan, köpte brunutansol som jag kletar med nu.
A var smidig och spillde glass på min vita skjorta. Bugar och bockar.

Åkte hem och nu står jag här. kan ej sitta. (:

Kommentarer
Postat av: sofi

hallo. kul i skolan? missar mkt ser jag.. stenar och allt möjligt spännande.. stackars mej :p fast lite faktiskt. det är trååkigt att va hemma.. för en gångs skull vill man va i skolan ju.. hur går det med klasskampen och sådär? har lite dålig koll känner jag :) nä, nu ska jag gå och bli frisk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback