Smart Kristin 2.

Min andra tankespridda sak kommer här: mamma ringde förrut och frågade om jag strukit. Jaa svarade jag hur visste du det? Jo för att strykjärnet var i....De har det varit sedan kl 5 igår. Smart kristin smaaart. Tur att det fanns nån grej på strykhjärnet som gjorde att inte huset brann upp.

Jag var nykter på studentfest igår. Min förkyldning + jobb var inte nån bra kombination. Så jag var chafför åt elin som icke var lika nykter som jag. De gick bra! Jag tyckte nästan de va kul. Tsss lite sög det i levern men de gick ju bra, moa och jag drack vatten. Joooodå.
Träffade A och tofflade. Trevligt. Han var heller inte lika nykter som jag, trevligt o se att andra än jag kan.

Åkte hem kl 1, Elin var punktlig! Duuuktigt. Somnade ensam i skogen, liiite läskigt men hade ju katten.
Upp o jobba. Var stööört jobbigt idag. Danskar kom och ville ha laxtalrik, jag fattade inget. Knivarna tog slut. Chefen fick hoppa in o diska. 50 laxtalrikar skulle bäras ut. Jaaa nu är jag trött.

Åkte på kalas efter jobbet, Kusinkalas. Sen grillade jag och lottie mfl. Jag var för trött för att vara social så jag åkte hem.  Tror faktiskt jag ska sova nu....

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback