Orange zebra igen?

Inkletad i brun utan sol. igen. Varför utsätter jag mig för detta tänker ni? för att jag inte vill vara likblek på studenten så det så. Och jag tror att jag får tillräckligt med UV strålar på mig på Rhodos...Micka och jag har sagt att det spelar ingen roll hur varmt, hur bakfulla vi må vara. Sola 9-5 varje dag. Tsss.

Jobbat, va ganska lugnt. Martin och jag tittade på tanter o pratade skit om dom. Kul.
Fick med en halv prinsesstårta hem. Ja en fördel med att jobba på café. Så jag åt det och tittade på One tree hill förrut. Ojojojj vad händer??!?
Nu ska jag egentligen plugga, men här sitter jag. Oooh vad bra! Skulle leta efter en penna och hamnade här.

Nej. nu får de bli ordning på torpet. Herregud.
Imorgon ska jag och Elin jobba 2 timmar på morognen, jaaa kanske ska ta och löneförhandla snart. Vi ställer iallafall upp för jobbet. Ingen kan säga annat.

undra om jag blir lika randig som förragången. Det märks.



Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihihi, nu får man nått att skratta åt igen:p..bra att du ställer upp för laget tokstolle:) Jag diggar randigt, så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback