Ojsl

Dagen har gått väldigt fort. På nått konstigt vis. 2 timmar natur, de sista i mitt liv. Eller fram tills hösten då jag bara ska läsa natur. Lyckost mig. Sen antecknade jag för första gången på en filosofilektion. Gick egenom till provet.
Allsång i matsalen. Några sjöng med! Woooow. Har aldrig i hela mitt liv hört några sjungit så falskt som vi gjorde. Men ändå. Slappade i solen medans några andra va på äventyr. Haha.
Tingsrätten och fick vara med på rättegång. spännande.
Moa och jag skyndade vidare till HK. Core och stepp. Mina ben var som två blyklumpar som satt ihop med hjälp av klister. Gick nästan inte att röra dem. Men kämpade oss igenom båda passen.
Handlade mat med mamma & lena. Mycket mat och liiite godis till bussresan imorgon. Jaa man får faktikst äta godis då.
På buss när de inte finns något att göra.

Nu ska jag sova en tur, upp tidigt imorgon. Göteborg lever osäkert ska jag tala om för er, EK3 anländer 12:00.

5

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback