måndag

Jag har fortsatt att vara nyttig. Åt varm mat, ovanlig för att vara mig. Sen sov jag en stund. En lur som moa säger. Det var välbehövligt. Sett på frusna män söker kärlek. haaaaa. kul.
Pluggat natur. Duktigt. Världelös jag känner mig när man inte kan träna.
Imrogon ska jag jobba direkt efter jag slutar så de lär inte bli nån träning då heller.
Jaja, man får prioritera.pengar eller tjock. Jaa jag får välja pengarna.

Jag blev glad, A ringde just från tjotahejti land. En hel dag utan kontakt var för mycket. 
 Det var sol och varmt. Här är det sol och kallt.
Inte alls avundsjuk. Bläää. Men om 34 dagar åker vi till Rhodos.
Jag längtar verkligen efter den semestern. Efter den så ska la famila börja sitt nyttiga liv.
Gud hjälpe oss. För det tror jag inte kommer gå.

Nej. Jag ska gå o springa runt huset några varv. Fick massa energi nu.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback