Måndag.

Sov som en stock imorse, jag snoozade typ 100 gånger. jag som aldrig snoozar annars. Nu gjorde det så att jag missade min frukost. Osis.
Kom till skolan. Svenska, gjorde inte så mycket mer än läste upp en berättelse.
På ORLEN gjorde vi lite på erbetet o sen fick vi sluta. Göttans.
Elin och jag åkte till Richardsons och lånade en dassring. Haaa ja EK3´s klasskamp är sponsrad av pappa. Vi bugar o bockar.
Sen till Kvarnen trodde vi skulle få mat. Nähä då testade de inte maten idag. Otur, åkte till Linneväveriet och kollade löner. Jaa fortfarande slavlön. Att man ens ställer upp på de där? Fy bubblan.

Nu är jag hemma. Hade tänkt en löptur. men jag lockade med Moa på Stepp ikväll ist. Vill inte riskera att bli blöt, känns osm regnet kommer slå i backen snart!

Nej. Plugg.

8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback