lpöa

Idag har det varit varmt....Och sol. vad har jag gjort? Jooo stått inne i Kaffe kvarnen och lekt glad över att se alla kunder. OOoh Happy happy.
Tur att de va ganska lite att göra, ELin och jag var icke sugna på något försäljningsrekord idag inte.
Snorgig är jag, hostar som attans. A och jag hostade ikapp i natt. Vem kan smittat honom? Tsss.

Imorse var det en bortsprungen vovve utanför min dörr när vi vaknade. Vovven var törstig och hungrig. Jag var stressad och orkade inte ta hand om en hund. Jag löste det hela med att gå till farmor och farfar med hunden. Nu är hunden hemma hos sin matte och husse. Tur.

Nu ska jag duscha och sen åka till stan. Strandparken och pizza står på schemat. jaaa de där med att vara nyttig, de är inget för studenter. Tror dock det blir en ovanligt nykter kväll för mig, förkyldning och inte riktigt pigg så känns det bäst att spara sig tills på lördag. Jaaa, de får nog bli så att jag kör bilen ikväll..
Bäst att sätta fart!!!! Tiden går för fort för mig....

Pussssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback