Lööördag.

Fradag: skola. Inge vidare, vi var övertrötta och bråkade oss igenom dagen. Hämtade flaggan på Richardsons, jag som är kortast fick klättra upp på stegen och fixa detta, inte så lätt som det låter. Jag skrek X antal gånger och var livrädd. Sen fick Micka en idé, vi satte flaggan i bakluckan på min bil och åkte ett varv runt skolan. Moget - ja. Kul - oooh ja. Hahaaa. roligast var att se Sara springa som en dåre bakom bilen.... Åkte till Hk och tränade. Sen hämtade jag furtan o drog hem till mig. Såg på tv, bakade rabarberpaj, prata skit o såg på film. Nice.

Lördag: Ska snart åka till jobbet. börjar bli tröttsamt. Skulle vara skönt att vara ledig någon dag på helgen. Sen ikväll bär de av på fest. Ovanligt, näpp. Men studenten närmar sig så minnen minnnen minnnen måste skapas. Uach får ont i magen när jag tänker på att det snart är slut!!! Nej, jobbet kallar.

Puss

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback