Ledig.

Längesen jag var ledig en hel dag på helgen. Brukar vara jobb, bakfylla eller fest. Men nu är jag ledig. Jag har precis tvättat bilen, det var behövligt för den såg ut som en lerhög. Ska dra ut o springa milen snart. Bara mina träningskläder kommer ur tvättmaskinen. Måste nog sola lite idag, nu när solen äntligen är framme.
Sen ska vi fira morsdag. Mamma fick paket förrut. Snäääält.
Igår var vi hos kusinen Maja. Kul o leka med henne lite. Vi vann Kubb över Oskar och Albin 2 gånger. De havande vann. Hahaa.
Kollade i skolkatalogen. Tssss.
Kom hem och låg i soffan och sov. Trött efter Göteborgs besöket och jobbet. Så idag är det en slapp dag. Farmor, farfar o mormor, morfar kommer sen. Middaaag.

nej, löparkläderna väntar.

2

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback