jobbjobbbjobb

Igår var det fest. Trivsamt. Jag hade mest ont i magen och ville hem, fy vilken partydödare jag var. Men jag var tapper och dansade lite ändå, fastän jag höll på att avlida där på Tikis dansgolv. Endel var en aningens fullare än andra, Neeeej menar abssoollt inte dig Moa ;) Men du gick in för det och det var det viktiga.
Elin och jag gav upp vid halv 2. Roffe kom och hämtade oss och vi åkte hem till skogen, var icke igår man åkte hem efter en fest. Men det var skönt, jag lagade lite mat sådär på kvällskvisten. Hungrig. Sen somnade jag som en klubbad älg i min säng.
Nu ska jag och jobbaaa igen. Ska jobba varje helg framöver, vilken tur att man har ett jobb som det går att vara bakis på..

Gårkvällens minus var att vi inte såg Kenny Starfighter, Boooolibooli Kenny.

nej. Tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback