Hittade min kamera.

Bilder:

 
        
        

Kvällens bild:
image683
Det är är Elin "svampen" Eriksson. Jag har kännt henne i 18 år. Hon är en av mina bästa vänner.
Och en blivande alkholist enligt endel. Jag tycker hon är lagom. Varje gång det ryktas om fest är
Elin Eriksson svampen där. Hon Gillar fest. Hon är min Idol.

 (Lägg märke till en filur i blått linne i bakgrunden, även en av mina bästa vänner. Linslus och bäst på många sätt.
Hon är genom snäll, inte en enda gång har hon slängt ut mig ur hennes lägenhet, även fastän hon funit någon som kan dra över henne. Jaa hon är en God människa den där Charlotta Öhlin)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA.. Detta måste ju ändå va en av dina mest lyckade bilder på svampen iaf;P

2008-05-02 @ 18:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback