Hämma

Nu är jag hemma efter en extreeemt slitsam dag (hör ironin).
Började dagen med att gå vilse på sjukhuset. Det är ganska stort och svårt att förstå sig på alla skyltar.
Men hittade blodcentralen o de pumpade ur 4,5 dl blod. Svimmade och gråt ej. Braa!
Fick en ramlösa och en festis av dem. Snällt tyckte jag. Annars sa de att jag skulle svimma, och vem vill det?
Skolan så hade vi svenska, jämt gôôr tråkigt var det. Sen Rättskunskap och den snälle Tommy gan oss en uppgift (QSHAJDHLDÖHLÖDHLÖH/!"=(#&")) Jag blev jätte glad.
På lunchen födde Tina barn i matsalen, mycket fin födsel. Applåder på det också.
Sen gick jag och Elin ner på stan för att komma på vad vi vill ha i studentpresent. Inte det lättaste.
Rätt som de var fick vi sin på A & M Joojnade ett tag. Sen beslutade vi oss för att köpa glass, jag lottie o Elin.
Glass fick det bli. Gott.
Solade hos Lottie en stund. Jag tränade och blev yr som tusan, Blodtanten sa att risken fanns att man inte orkade lika mycket när man tömts på så mycket blod. JOoo de märkte jag, stod mest och tittade på när Ola slet.

Nej. nu ska jag vila en stund. Tlött.


God. den får 4 pluppaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback