h

Jag mår bättre nu. Tog en lur 1 ½ timme. Skönt, jag tror jag var trött.
Och nu har jag ätit smörgås som jag köpte på kvarnen. Martin är duktig på att baka.
Pluggat en aning. Inte mycket men lite. Vem bryr sig om skolan längre? betyg, vad är det?
Imorgon ska jag få träna. Halleluja. Mitt liv är tillbaks. Inte tränat på en vecka. Hemskt.
Hemska förkyldning. Men nu skiter jag i den, dricker ett par matskedar hostmedicin så ska
jag nog klara av detta också.
Idag gjorde vi klassflagga också, så åk förbi Richardson´s och ta er en titt på detta fina mästeverk.
Det är ljuuuuvligt. Var bara lite jobbigt att sätta upp den. Men skamm för den som ger sig!
Nej, nu tycker jag A kan komma hem från´tjotahejtiland. varit borta alldeles för länge.
i 3 dagar.....Tssssssss.

Nej, ordning på tillvaron nu blir de naturplugg. Yeeej

Puss.


Kommentarer
Postat av: Lill-tönten

Maha, ja vet att jag är kortast i världen:p..men vet du, det skulle inte vara det samma annars:p..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback